Niste copii normali...

Niste copii normali...

joi, 28 ianuarie 2010

Cum sa explici de ce ai intarziat la scoala

Intotdeauna prinde bine sa ai cateva scuze gata pregatite, daca se intampla sa intarzii comvala scoala(desi nu e vina ta bineinteles)

"Am venit pana la poarta scolii si-abia atunci mi-am dat seama ca eram inca imbracata in pijamale asa ca a trebuit sa ma intorc acasa sa ma schimb."

"Cand am ajuns aici, doamna profesoara nu era in clasa, asa ca am iesit sa o caut"

"Am fost rapita de extraterestri ca sa faca experiente pe mine.am fost plecata 50 de ani dar din fericire pe Pamant n-a trecut decat o ora."(clasic)

"Am inventat o masina a timpului care m-a purtat in viitor pana la momentul in care mi se afiseaza rezultatele la examen.Am vazut ca am luat 10 pe linie, asa ca m-am gandit s-o las ai moalede acum incolo."

"L-am ajutat pe cocosul mosului sa gaseasca punguta cu doi bani."

"Am stors pasta de dinti prea tare si mi-am pierdut toata dimineata ca s-o bag la loc in tub."

"Parintii au pierdut cheia de la cusca in care ma tin."

"Mi-e teama ca nu va pot spune de ce am intarziat.Guvernul mi-a cerut sa jur ca voi pastra secretul."

"Nu am intarziat..ceilalti au venit prea devreme."

"Am avut un vis in care se facea ca eram cea mai buna din clasa, asa ca nu m-am mai ostenit sa ma dau jos din pat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu